اخبار و مقالات

مزیت های استفاده از سم برای ساس

مزیت های استفاده از سم برای ساس

مزیت های استفاده از سم ساس

برای آن که بتوانید ساس ها را سمپاشی کنید، بهترین کار آن است که از روش های سمپاشی استفاده نمایید. این روش می تواند مزیت های مختلفی را نسبت به استفاده از روش های خانگی داشته باشد. در این بخش به مزیت های مربوط به استفاده از این روش اشاره خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید هرچه بهتر و بیشتر با این اصول آشنا شوید.

  • تاثیرگذاری سریع تر

اولین نکته مربوط به آن می شود که سمپاشی ساس ها می تواند تاثیر گذاری بسیار سریع تری داشته باشد. مسلما زمانی که از سم های شیمیایی برای این کار استفاده می کنید، خودتان نیز متوجه خواهید شد که ساس ها در عرض نهایتا چند روز از بین خواهند رفت. با این کار به راحتی می توانید ساس ها، لارو ساس ها و همچنین تخم ساس ها را نیز از بین ببرید.

  • پاکسازی محیط

پاکسازی محیط و تمیز کردن محیط از ساس ها، تخم ساس ها و انواع حشرات و… می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

  • نابودی تمامی ساس ها

همان طور که می دانید سم های شیمیایی می توانند تاثیرات زیادی بر روی جانوران زنده و به خصوص ساس ها داشته باشند. ساس ها معمولا در چند مرحله مختلف لارو، تخم و ساس بالغ هستند که هر کدام از آن ها می توانند تحت تاثیر یک مدل خاص از سم قرار گیرند. خوشبختانه بسیاری از سم ها هستند که می توانند بر روی انواع مختلف ساس ها تاثیر داشته باشند. به همین دلیل نیز استفاده کردن از روش سمپاشی ساس ها می تواند به صورت کلی ساس ها را نابود کند و در عرض مدت زمان کوتاهی سبب می شود تا ساس ها در محیط زندگی شما از بین بروند.

  • استفاده راحت تر

نکته بعدی در خصوص استفاده راحت تر است. از سم ساس ها می توانید به صورت ساده تر استفاده کنید. این کار به این دلیل است که سم ساس ها را به شکلی در کارخانه ها تولید می کنند که هرکسی بتواند از این سم ها استفاده کرده و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

ریشه کن کردن ساس ها یکی از کارهایی است که حتما باید در هنگام نابودی ساس ها انجام دهید. در قسمت های بالاتر نیز گفته شد که ساس ها باید هم در حالت ساس های بالغ و هم در حالت ساس های لارو و… از بین بروند. در غیر این صورت شما صرفا ساس های بالغ را می کشید و لارو و تخم ساس ها باقی می ماند. این موضوع باعث می شود که جمعیت ساس ها همزمان با از تخم درآمدن آن ها، بیشتر شود و شما دائما درگیر سم پاشی نسل بزرگ ساس ها باشید. اما زمانی که از سم های مناسبی برای این کار استفاده کنید، متوجه می شوید که ساس ها را به طور کامل می توانید ریشه کن کنید و دیگر نیازی نیست تا چندین وقت را درگیر این موضوع باشید.

نکات مهم در استفاده و خرید سم ساس

زمانی که برای خرید سم ساس به فروشگاه ها مراجعه می کنید و یا به طور کلی تصمیم می گیرید تا از سم برای نابودی این دسته از حشرات استفاده کنید، باید حتما به یک سری از نکات دقت داشته باشید. توجه کردن به این نکات می تواند به شما کمک کند تا به شکل مناسب و اصولی، سم های ساس را استفاده کنید و بتوانید به درستی آن ها را از بین ببرید.

  • درک نوع رفتار ساس ها

اولا آن که می توانید هرچه بهتر نوع رفتارهای این حشرات را درک کنید. با درک کردن نوع رفتار حشرات مسلما پیش بینی کردن بسیاری از مسائل نیز راحت می شود.

  • درک نوع تغذیه ساس ها

دوما آن که زمانی که ساس ها و انواع آن ها را بشناسید، متوجه می شوید که کدام یک از آن ها در حال حاضر در فضای خانه شما حضور دارند، از چه مواد غذایی تغذیه می کنند و چه چیزهایی سبب دفع و یا جذب آن ها می شود.

  • درک نوع سم موثر بر ساس ها

سومین دلیل آن است که با شناخت انواع ساس ها می توانید به راحتی متوجه شوید که بر روی هر کدام از آن ها چه نوع سمی اثر خواهد کرد. مسلما سم های مختلفی وجود دارند که بر روی ساس های مختلف می توانند اثر کنند. اگر نوع سم ها رو نوع ساس ها را به درستی تطبیق دهید، نابود کردن آن ها کار بسیار ساده ای خواهد شد.

  • ارگانیک بودن

ارگانیک بودن سم به معنای طبیعی بودن آن است. این کلام شاید کمی غیر واقعی به نظر برسد، اما سم مورد نظر که بسیار نیز قوی می باشد دارای ساختاری کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و در تولید کردن آن از مواد صد در صد طبیعی استفاده شده است.

  • بی خطر بودن

زمانی که یک سم و یا محصول کشنده حشرات را استفاده می کنید، باید همواره تضمین شدن سلامت انسان و حیوانات اهلی را نیز در نظر داشته باشید. سم ترمیدور به دلیل آن که دارای ساختاری کاملا طبیعی و ارگانیک است از این بابت می تواند بسیار مناسب باشد. در واقع با استفاده کردن از این سم هیچگونه مشکلی برای سلامت انسان ها و یا حیوانات اهلی و خانگی که در محیط مورد سمپاشی زندگی می کنند، پیش نمی آید.

  • کاربری آسان

این سم به شکلی تهیه شده است که دارای کاربردی بسیار آسانی می باشد. داشتن نحوه کاربری آسان سبب شده است تا کسانی که از طرف شرکت های خدماتی برای از بین بردن ساس ها اعزام می شوند بتوانند از این سم به راحتی استفاده کنند. از سوی دیگر نیز باید بدانید که نحوه استفاده از این سم به قدری راحت است که حتی افراد معمولی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

  • اختلال در تخم گذاری

ساس ها دارای کلنی هستند بنابراین ملکه نیز دارند. فرایند افزایش و ازدیاد جمعیت در این حشرات از طریق تخم گذاری ملکه است. با استفاده کردن از سم ترمیدور، در روند تخم گذاری ملکه اختلال های زیادی به وجود می آید. همین مسئله نیز سبب می شود تا روند تخم گذاری با مشکل روبرو شود و تخم گذاری یا به طور کلی انجام نشود و یا تخم های ناقصی توسط ملکه تولید شود.

  • اختلال در سیستم عصبی

ساس ها با استفاده از سیستم عصبی که دارند، می توانند موقعیت کنونی خود را رهیابی کرده و بدانند که برای رسیدن به لانه خود از کدام سمت باید حرکت کنند. اگر از سم ترمیدور برای کشتن ساس ها استفاده کنید، متوجه می شوید که این سم سبب می شود تا ساس نتواند به راحتی خانه خود را پیدا کند.

از سوی دیگر ساس در لانه ای زندگی می کند که دارای 90 درصد رطوبت است. ساس ها نمی توانند مدت زمان طولانی را دور از خانه خود باشند. به همین خاطر نیز اگر ساسی از این سم بخورد، بر روی سیستم عصبیش تاثیرات مخربی بر جای می ماند که سبب می شود ساس ها بیرون از خانه بمیرند.

یکی دیگر از ویژگی های سم ترمیدور اصل که از فروشگاه های مختلف و معتبری می توانید آن را خریداری کنید، مربوط به دهیدراته کردن ساس ها می شود. دهیدراته کردن به معنای کاهش دادن دما می شود. این سم بر روی سیستم های داخلی ساس ها تاثیر می گذارد و می تواند دمای بدن آن ها را کاهش دهد. همین مسئله سبب می شود تا ساس ها دچار کاهش و افت دمای بدن شوند و به سادگی از بین بروند.

  • مسموم کردن غذا

غذای اصلی ساس ها چوبی است که در حال جویدن آن هستند. این چوب اگر آغشته به سم ترمیدور شود می تواند زهرآگین شده و به راحتی ساس ها را بکشد. این حشرات سیستم تنفسی بسیار قوی دارند اما از آنجایی که این سم فاقد بو می باشد و به طور کامل می تواند در چوب نفوذ پیدا کند، لازم است بگوییم که این سم می تواند غذای ساس ها را سمی کرده و به صورت صد در صدی و کامل آن ها را بکشد.

  • قابلیت استفاده در تمام محیط ها

سم ترمیدور را می توانید به راحتی در تمامی محیط ها اعم از محیط های باز و بسته مورد استفاده قرار دهید. برخی از سم ها صرفا برای محیط های باز و برخی دیگر نیز صرفا برای محیط های بسته گزینه مناسبی هستند. به همین خاطر نیز توصیه می کنیم تا حتما سمی را تهیه کنید که بدانید هم در محیط های باز و هم در محیط های بسته می تواند گزینه مناسبی بوده و عملکرد بالایی نیز داشته باشد.

  • جلوگیری از تهاجم مجدد

تا زمانی که چوب های قدیمی و به طور کلی مصنوعات چوبی در اطراف شما وجود دارند، امکان رویارو شدن شما با این حشرات نیز وجود دارد. با استفاده از سم ترمیدور می توانید کاملا از این موضوع مطمئن باشید که جلوی تهاجم و نفوذ مجدد ساس ها نیز در کنار از بین رفتن آن ها وجود خواهد داشت.

  • فاقد خورندگی

قدرت خورندگی برخی از سم ها می تواند بسیار زیاد باشد. همین مسئله سبب می شود تا مصنوعات چوبی که ساس ها در آن نفوذ پیدا کرده اند و آن ها را سمپاشی کرده اید نیز با استفاده از این سم ها از بین بروند. برای جلوگیری از این موضوع می توانید از سم تری باگ استفاده کنید. این نوع از سم فاقد هرگونه اثر خورندگی بوده و می توانید به راحتی از آن ها در هر محیطی استفاده کنید.

  • تاثیرات گسترده

سم باید بتواند علاوه بر آن که بر روی ساس ها تاثیر می گذارد بر روی دیگر حشرات همچون موریانه، مورچه، سوسک و عنکبوت نیز بسیار موثر باشد. به همین خاطر است که می توانید از این سم در موارد مختلفی استفاده کنید.

  • ماندگاری طولانی مدت

مورد بعدی در خصوص ماندگاری های طولانی مدتی است که سم ترمیدور می تواند داشته باشد. بسیاری از سم ها و حتی بسیاری از روش های خانگی همچون بمب ساس و برخی از سم های قابل اسپری، ماندگاری های کوتاه مدتی دارند. این ماندگاری های کوتاه مدت سبب می شود تا هر بار برای نابود کردن این حشرات نیاز به استفاده کردن از این سم ها داشته باشید.

کلام پایانی

متوجه شدید که ساس ها می توانند در عین بیماری زایی هایی که دارند، نقاط مثبتی را نیز با خودشان داشته باشند. ساس ها به سادگی می توانند بر روی کیفیت زندگی و همچنین محیط زندگی شما اثر داشته باشند. به همین دلیل نیز حتما باید سعی کنید تا اطلاعات کاملی را در خصوص این موجودات داشته باشید و سپس با داشتن اطلاعات کامل، برای از بین بردن ساس ها و همچنین سمپاشی ساس ها اقدام کنید. استفاده از سم ساس مخصوص که تاثیرگذاری بالایی داشته باشد را نیز حتما باید با مشورت متخصصین این کار انجام دهید. فراموش نکنید که اگر سم نامناسبی را برای این کار استفاده کنید، نه تنها ساس ها را از بین نمی برید، بلکه حتی ساس ها را نسبت به سم نیز مقاوم کرده و سبب می شوید تا ساس ها دیگر حتی با سم نیز از بین نروند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *