اخبار و مقالات

سم برای کک

سم برای کک
سم برای کک

سم برای کک

سم برای کک

کک چیست 

کک حشره کوچک قهوه ای با یک پوسته سخت است . ککها پنجه های ریزی در انتهای پاهایشان دارند که به آنها کمک می کند به انسان و دیگر حیوانات خونگرم بچسبند و خونشان را بمکند. اگر شما سگ یا گربه دارید ، حتما کک را هم دیده اید . کک ها اغلب روی موهای این حیوانات یافت می شوند ، یکبار که حیوان بداخل می آید ( داخل زندگی انسان) کک ها می توانند داخل لباسها و فرشها شوند.
▪ جای نیش کک چه حسی دارد
اگر شخص توسط یک کک گزیده شود احساس خارش خواهد کرد. گزش های کک معمولا به شکل ۳ ، ۴ نیش روی بدن است که شبیه ورم های خیلی کوچک قرمز هستند. بیشتر بچه ها زمانی که با سگ یا گربه شان بازی می کنند با نیش های کک سروکار دارند.

 

نشانه های وجود کک در محل زندگی

 

1- اثر خون در روی محلفه

2- دیدن کک (مرده یا زنده) دررختخواب

3- وجود  کک  در بین  درزها و شکافت ها

علائم حاصل از گزیدگی کک بر انسان

1- کم خونی

2- خارش شدید وعفونت

3- کم  خوابی یا  بی  خوابی

4- بوی بد حاصل از گزش کک روی  پوست

5- در برخی موارد ایجاد تاولهای قرمز رنگ همولوژیکی بزرگ

 

اقدامات جهت پیشگیری

1- انجام استحمام منظم

2- جوشاندن لباس ها، ملحفه ها

3- رعایت اصول بهداشت فردی

4- در معرض آفتاب قرار دادن وسایل کک زده

5- دوغاب کردن کف ساختمان یا سیمان و گچ گرفتن درزهای ساختمان

6- در کلیه موارد باید افراد آلوده پس از درمان، مجددا تحت درمان قرار گیرند

اقداماتی که پس از سمپاشی کک باید صورت گیرد

 

1- توجه داشته باشید که ،تنها پس از هوادهی می توانید به محل باز گردید.

2- در صورت آغشته شدن مواد غذایی و آب به مواد سمی،از مصرف آن خودداری کنید.

3- پس از سمپاشی ککو بازگشت به محل تمامی راه های جریان هوا،در و پنجره ها را باز بگذارید.

4- باید به این نکته توجه داشت که سم تا زمانی که مرطوب است و کاملا خشک نشده می تواند مسمومیت ایجاد کند.

5- خانمهای باردار،کودکان ،افرادی که دچار بیماری قلبی، کلیوی، حساسیت های پوستی و… هستند؛ برای  حضور در محل سمپاشی کک شده طبق توصیه ی کارشناسان عمل کنند

6- کنترل جهت اطمینان از نتایج بدست آمده با استفاده از روش های پاک سازی محیط، بهبود شرایط و ساختمان و سایر اقدامات، زیر نظرمتخصصان سمپاشی کک  صورت می گیرد.

7- کنترل جهت اطمینان از نتایج بدست آمده با استفاده از روش های پاک سازی محیط ، بهبود شرایط وسایراقدامات،زیرنظرمتخصصان سمپاشی ککصورت می گیرد.

سمپاشی کک و کنترل گونه های کک جهنده

 

برای سمپاشی علیه کک باید درباره فیزیولوژی این حشره و روش زندگی آن مطالبی را مرور کنیم.

کک ها، حشرات موذی و بسیار خطرناکی هستند، که به واسطه ویژگی های حرکتی و دوره زندگی، به دام انداختن آن ها بسیار مشکل و تقریبا غیرممکن است. حتی استفاده از سموم در مبارزه با آن ها راه به جایی نمی برد. اگر کک ها، وارد محیط های مسکونی شوند، بیرون راندن آن ها بسیار مشکل است. این مقاله سعی در شناساندن کک ها به شما و ارائه چند راه برای مبارزه با آن ها دارد.در سمپاشی علیه کک حتما باید از سموم ترکیبی استفاده شود سمپاشی کک نباید توسط افراد ناکارازموده انجام شود.

روش شناسایی و تشخیص خاصی برای کک وجود ندارد بدلیل جهنده بودن آن , رویت کک و تشخیص و شناسایی این حشره موذی غیر ممکن است. ولی تعداد چند جای گزش کک کنار همدیگر و به تعداد بالا در ناحیه قوزک نشانه گزش و نیش زدن کک است. معمولا روش شناسایی محل گزش کک توسط پزشک یا کارشناس حشره شناسی صورت میگیرد.

حشرات و جانداران موذی از چه راههایی وارد ساختمان می شوند؟

 

حشرات و جانداران موذی مثل پشه، موش، موریانه، کک، مورچه، ساس، شته و بسیاری دیگر معمولاً برای جستجوی غذا وارد محلی می ‌شوند و یا به همراه وسایل آلوده وارد محیطی می ‌شوند و آلودگی و بیماری را همراه خود دارند که می‌توانند به انسان منتقل کنند. در خانه های قدیمی ‌حشرات و جانوران موذی از طریق چاه فاضلاب، سوراخ ها و فضاهایی که در دیوارها و وسایل خانه وجود دارد، وارد ساختمان می‌شوند چون در این فضاها رطوبت و گرمای مناسبی برای رشد و زندگی آن‌ها فراهم است. آشپزخانه نیز به دلیل مرطوب بودن و وجود موادغذایی فراوان هم محل مناسبی برای مخفی شدن حشرات موذی است. مقوا، توده لباس و غذاهای معطر حیوانات خانگی هم جزو مواردی هستند که حشرات زیادی را به دور خود جمع می کنند. آن‌ها در لباس ها مخفی شده و از تمامی ‌امکانات موجود استفاده می کنند.

درمان و ریشه کن کردن کک از بدن حیوان

 

  • استفاده مرتب از مواد دفع کننده کک

تا به اینجا بهترین روش برای دور کردن این حشرات پیشگیری از ورود آنها به خانه و روی بدن حیوان است. در حقیقت راه های پیشگیری از شیوع این حشرات و البته محافظت از حیوان تان از روش های مبارزه با آنها راحت تر است.

حتی اگر تنها کک را روی حیوان تان دیده باشید به معنای گزش آن موجود است. بنابراین باید برای درمان هر کدام از حیوانات خانگی برنامه ریزی درمان بلندمدت را به کار ببرید.

برخی از مراکز نگهداری حیوانات خانگی این کار را برای شما انجام می دهند. به این صورت که حیوان را در اختیار آنها قرار می دهید تا بدن شان را پاکسازی کنند.

  • شستن ملحفه و اسباب بازی حیوان

همیشه ملحفه های حیوانات را با آب داغ و 50 درجه سلسیوس یا بیشتر بشورید. این دمای بالا کک و تخم ها را می کشد زیرا ممکن است این حشرات در آنجا پنهان شده باشند. در هنگام خشک کردن ملحفه ها مراقب باشید آلودگی سرایت نکند. می توانید از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنید و ملحفه ها را در فضای باز پهن نکنید.

اسباب بازی های گربه یا سگ تان را فراموش نکنید زیرا تخم یا لارو کک ممکن است در آن لانه کرده باشد، اگر نمی توانید آن را بشویید می توانید دور بیندازید.

 

 

سم کشنده کک

این سم سم کک کش کلن آپ  دارای یک فرمولاسیون منحصر به فرد میباشدکه هیچ آثاری از کک ها نوزادان و تخم های آنان برجا نمی گذارد هدف این ماده کک های نابالغ که منبع تهاجم های بعدی هستند هدف قرار می دهند . این ماده خصوصاً کک های نابالغ را که در واقع منبع تهاجم های بعدی هستندسم کک کش کلن آپ یک ماده ضد کک بی بو  بیضرر و بی رنگ  برای محیط زندگی و اطراف آن میباشد  که جهت ریشه کن نمودن  جمعیت کک ها  از روی فرش ها و قالیچه ها تولید گردیده است این سم به دلیل خنثی بودن  بار الکتریکی به الیاف فرش به خوبی چسبیده  و در نتیجه احتمال خیلی کمی برای جدا شدنشان  هنگام استفاده از جارو برقی  وجود دارد و برای همین خاصیت اثر گذاری فراوان دارد و هنگامیکه نوزادان کک ها در آن حوالی پرسه می زنند  ذرات سم کک کش پودری آنهارا نابود می کنند.

سم برای از بین بردن کک

سم برای از بین بردن کک

 

معرفی سم کک کش:

مساله ای که در روستاها بیشتر مشاهده می شود، این است که حشره بسیار ریزی به نام کک باعث گزش و اذیت و آزار انسان ها می شود.سم بسیار قوی ضد کک پیرانا از طریق تماس مستقیم حیوانات اثر می کند و دارای اثر گذاری با دوام 1 ماه می باشد، این سم مانع از تولید مثل و افزایش جمعیت این نوع آفت می باشد. سم پیرانا یک برند معتبر جهانی می باشد و برای صاحبان حیوانات نام آشنا بوده و توسط بسیاری از دامپزشکان تجویز میگردد. با استفاده از این سم میتوانید به راحتی از شر هرگونه کک به راحتی راحت شوید. با توجه به تاثیر گذاری بهتر این سم بر روی افت مصرف کنندگان این سم و همچنین فروشندگان رضایتمندی کامل از این سم را دارند.

 

قویترین سم کک

قویترین سم کک

سم برای کک_سم کک کش_بهترین سم کک_سم برای از بین بردن کک_قویترین سم کک_خرید سم کک_فروش سم کک
بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *