اخبار و مقالات

معرفی بهترین سم برای طعمه موش

معرفی بهترین طعمه موش

معرفی بهترین سم برای طعمه موش

 

  • انواع طعمه برای مبارزه با موش

ساده ترین راه برای گرفتن  مبارزه با موش ستفاده از تله موش چسبی و تله موش فلزی می باشد بهتر است بهترین طعمه  موش این است که در وسط ایبن تله ها (نه روی چسب )گردو / پنیر /  خیار / شکلات /  پفک / برنج باشد بایستی در وسطه تله این طعمه ها با دستکش بدون گرفتن بوی دست انسان گذاشته شود چرا که موش به راحتی بوی دست انسان را تشخیص میدهدو از خوردن طعمه خودداری میکند موشها از این طریق جذب این طمه ها به تله شما بیوفتند ولی در نظر داشته باشید ساده ترین روش همیشه بهترین روش نیست شما با گرفتن 1 یا 2 موش از طریق این تله ها یا طعمه ها موفق به ریشه کنی و نابودی کامل موشها نخواهید شد چرا که  موشها احساس خطر میکنند و دیگر نزدیک تله موش نمی ایند.موش به شکل کلونی زندگی میکند  مشاهده موش هشداری است از الودگی محیط به یک کلونی بزرگ از موشها در قسمت های غیر قلبل دسترس ساختمان مانند داکت ها و رایزرهای ساختمان که اصولا موش خانگی در این مکانها پنهان مسشوند تا در امان باشند و به راحتی رفت و امد کنند

در نظر داشته باشید از طریق تله موشها شاید بتوانید تعدادمحدودی از موشها را بگیرید اما از انجایی که موشها بسیار زیرک  و باهوش هستند بعد از اینکه تعدادی  از انها به تله افتادند سایر موشها احساس خطر میکنند و به اصطلاح دم به تله شما نمیدهند و شما نمیتوانید با این روش به ریشه کنی کامل  موثر دست پیدا کنید

 

  • اهمیت انتخاب طعمه مناسب برای تله موش

برای اینکه این تله ها در به دام انداختن موش ها بیشترین کارایی را داشته باشند، انتخاب درست طعمه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله قصد داریم بهترین سم برای طعمه های جذب کننده موش و به دام انداختن موش ها را که تا به حال نتیجه  بسیار عالیی داده میباشد را معرفی وبررسی نمایم.

با استفاده از اطلاعات این مقاله، قادر خواهید بود بهترین سم طعمه را برای موش‌هایی که عموماً آفت خانگی محسوب می شوند، انتخاب کنید.

همچنین ترفندهای استفاده مؤثر از  سم طعمه موش در این مقاله آورده شده است. با به کار گرفتن این ترفند می توان موش های کوچک کنجکاو را بدون استفاده از تله، به دام انداخت و با آن ها مقابله کرد.

پی بردن به اینکه کدام طعمه بهترین انتخاب برای جذب موش ها است، می تواند کار دشواری باشد. به خصوص اگر پس از استفاده از این طعمه با نتیجه دلخواه مواجه نشوید سختی کار چندین برابر می شود.

با این حال، مطالعه مطالب این مقاله و همچنین رعایت برخی اصول اولیه، کمک بزرگی به گرفتن نتایج عالی از مبارزه علیه موش ها و خلاصی سریع از شر این آفات مزاحم می کند.

فراموش نکنید که بهترین طعمه برای تله موش، همیشه باید بر اساس وضعیت منحصر به فرد آن تهاجم و نوع تله استفاده شده، انتخاب شود.

در صورتی که با تهاجم گسترده موش مواجه باشید، استفاده از تله برای از بین بردن موش ها به کاری خسته کننده و ملال آور بدل می شود. در این شرایط سموم حرفه ای و خارجی مخصوص کشتن موش به داد ما می رسد. با استفاده از این سموم در کمترین زمان و با کمترین دردسر و هزینه برای همیشه از شر موش ها خلاص خواهید شد.

  • معرفی بهترین سم برای طعمه موش

قویترین و کشنده ترین موش کش  FASTRAC BLOX بدو ن بو و کاملا تاثیرگذار

موش کش FASTRAC BLOX یک طعمه بسیار موثر و قوی  جهت نابودی انواع موش به نحوی که به طرز بی نظیری  توجه جوندگان را به سمت خود جلب می کند   و در نتیجه در کنترل جمعیت موش های خانگی و صحرایی به طور شگفت آوری تاثیر گذاشته  و آنها ظرف مدت 24 ساعت  رانابود می کند بیشتر موش های صحرایی ،موش های فاضلابی و موشهای خانگی با مصرف مقدار کمی از این سم  می توانند کنترل کنند  چرا که در اغلب موارد بعداز خوردن میزان دوز مرگبار دیگر عمل خوردن را متوقف می کنند  در نتیجه استفاده از این سم باعث صرفه جویی در مصرف سم و در نتیجه صرفه جویی اقتصادی می شود این سم قاتلی خوشمزه برای موش ها می باشد سم فسترک بلاکس یک سم قوی با طعمی بسیار خوش برای موش ها و دیگر جوندگان می باشد  و به دلیل پارافین موجود در آن در تمام شرایط آب و هوایی خشک با مرطوب  چه در داخل و چه در خارج محیط  خانه یا هر جایی به خوبی عمل می کند و بجهت استفاده این که تاثیر گذار باشد حتما قبل از جابه جایی طعمه دسکش دست کنید، مقدار  3 عدد از طعمه FASTRAC BLOX  را  در مساحت حدودا 3 تا 5 مترمربع با فاصله از هم قرار دهید تا کاملا از شر موشها خلاص شوید

در صورت مواجه با این حیوانات مثله موش در منزل میتوانید با کارشناسان دیجی سم  تماس بگیرید و با توجه به میزان الودگی و وضعیت محل سکونت ارزیابی لازم را در خصوص هزینه و و قیمت سم برای طعمه گذاری موش موذی  روشهای موثر را به شما کمک میکنند.

انتخاب سم نا مناسب علاوه بر ان که نمیتواند به صورت کامل افاتهای موذر را از بین ببرد بلکه باعث به خطر افتادن سلامت خانواده میشود از این رو برای انتخاب درست نابود کردن موش با شرکت برای تهیه سم موش کش که با تجربه بیش از ربع قرن در عرصه پخش سم برای طعمه گذاری و مبارزه با حیوانات این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با قویترین و موثرترین موشکشهای  خارجی و استاندارد باعث سلامت شما و خانواده را به طور کامل تامین وسم تضمینی موش کش  موثر را به شما ارئه میدهیم همچنین باعث نابودی و ریشه کنی انها  به طور دائم نیز میشود.

معرفی بهترین طعمه موش_سم موش کش_سم موش_سم موش کش قوی_طعمه گذاری موش

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *