اخبار و مقالات

نابودی سریع شپش با قویترین سموم دفع آفت شپش

سم شپش کش

سم شپش کش

شپش ها چگونه جاندارین و روشهای دفع شپش کدامند

شپش ها حشرات ریز ، بی بال و انگلی هستند که از خون انسان تغذیه می کنند. شپش ها – به ویژه توسط دانش آموزان مدرسه – به راحتی از طریق تماس شخصی نزدیک و به اشتراک گذاشتن وسایل به راحتی پخش می شوند.

شپش سر. این شپش ها در پوست سر شما دیده می شوند. راحت ترین آنها در گردن و بالای گوش است.

شپش بدن. این شپش ها در لباس و روی ملافه ها زندگی می کنند و برای تغذیه روی پوست شما حرکت می کنند. شپش بدن اغلب در افرادی که قادر به شستن منظم لباس یا شستن لباس نیستند ، مانند افراد بی خانمان ، تأثیر می گذارد.

شپش عانه این شپش ها که معمولاً خرچنگ نامیده می شوند ، در پوست و موهای ناحیه شرمگاه و به ندرت روی موهای درشت بدن مانند موهای قفسه سینه ، ابروها یا مژه ها دیده می شوند

افراد می توانند بهداشت شخصی خوبی داشته باشند و همچنان به شپش مبتلا شوند. در صورت عدم درمان صحیح ، این شرایط می تواند به یک مشکل ت علائم

دانه های روی مو

شپش سر جعبه گفتگوی بازشو را باز کنید

علائم و نشانه های رایج شپش عبارتند از:

خارش شدید روی پوست سر ، بدن یا ناحیه تناسلی.

احساس غلغلک از حرکت مو.

کارشناس مشاوره و فروش شرکت: 09109107280

عکس شپش موی سر

سم برای شپش موی سر

سم برای شپش موی سر

شپش روی پوست سر ، بدن ، لباس ، یا موهای ناحیه تناسلی یا سایر موهای بدن. شپش بزرگسالان ممکن است به اندازه دانه کنجد یا کمی بزرگتر باشد.

تخمهای شپش (ذره) روی ساقه های مو. ممکن است دیدن نیت ها دشوار باشد زیرا بسیار ریز هستند. راحت ترین آنها در اطراف گوش و گردن است. نیت ها را می توان به عنوان شوره سر اشتباه گرفت ، اما برخلاف شوره سر ، نمی توان آنها را به راحتی از روی موها زد.

زخم های پوست سر ، گردن و شانه ها. خراش می تواند به برجستگی های کوچک قرمز منجر شود که گاهی اوقات می تواند به باکتری آلوده شود.

علائم گزش خصوصاً در اطراف کمر ، کشاله ران ، ران فوقانی و ناحیه شرمگاه است.کراری تبدیل شود.

چه موقع به پزشک مراجعه کنیم

در صورت مشکوک به آلودگی به شپش به پزشک مراجعه کنید. مواردی که اغلب با nits اشتباه گرفته می شوند عبارتند از:

شوره سر

پس مانده محصولات مو

مهره ای از بافت مو مرده روی ساقه مو (ریخته گری مو)

دلمه ، خاک یا بقایای دیگر

حشرات کوچک دیگری که در مو یافت می شوند

شپش

علل

شپش از خون انسان تغذیه می کند و می تواند سر ، بدن و ناحیه شرمگاه انسان را آلوده کند. شپش ماده ماده ای چسبناک تولید می کند که محکم هر تخمک را به پایه ساقه مو متصل می کند. تخمها طی شش تا نه روز بیرون می آیند.

با تماس با شپش یا تخمک آنها می توانید شپش بگیرید. شپش نمی تواند بپرد یا پرواز کند. آنها از طریق:

تماس سر به سر یا بدن به بدن. این ممکن است در هنگام بازی یا تعامل نزدیک کودکان یا اعضای خانواده رخ دهد.

مجاورت وسایل ذخیره شده نگهداری لباس های آلوده در کمد ، کمد یا قلاب های کنار هم در مدرسه یا نگهداری وسایل شخصی مانند بالش ، پتو ، شانه و اسباب بازی های پر از همجواری در خانه می تواند باعث گسترش شپش شود

مواردی که بین دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک گذاشته شده است. اینها ممکن است شامل لباس ، هدفون ، برس ، شانه ، تزیینات مو ، حوله ، پتو ، بالش و اسباب بازی های پر شده باشد.

تماس با مبلمان آلوده. دراز کشیدن روی تخت یا نشستن در مبلمان پر از پارچه و روکش پارچه که اخیراً توسط فردی مبتلا به شپش استفاده شده است ، می تواند آنها را گسترش دهد. شپش می تواند یک تا دو روز از بدن زنده بماند.

تماس جنسی شپش عانه معمولاً از طریق تماس جنسی گسترش می یابد و معمولاً بزرگسالان را درگیر می کند. شپش شایع در کودکان ممکن است نشانه ای از مواجهه جنسی یا سو abuse استفاده باشد جلوگیری

جلوگیری از شیوع شپش در کودکان در مراکز مراقبت از کودکان و مدارس دشوار است. ارتباط بسیار نزدیک بین کودکان و وسایل آنها وجود دارد به طوری که شپش به راحتی گسترش می یابد. این هیچ تأثیری در عادت های بهداشتی شما یا فرزندان شما ندارد و در صورت ابتلا به شپش سر از طرف شما به عنوان والدین شکست نخواهد خورد.

برخی از محصولات بدون نسخه ادعا می كنند كه شپش را دفع می كنند ، اما برای اثبات ایمنی و كارآیی آنها ، تحقیقات علمی بیشتری لازم است.

فروش شامپوی شپش کش خارجی

فروش شامپوی شپش کش خارجی

 

تعدادی از مطالعات کوچک نشان داده است که مواد موجود در برخی از این محصولات – بیشتر روغنهای گیاهی مانند نارگیل ، زیتون ، رزماری و درخت چای – ممکن است برای دفع شپش ها موثر باشند. با این حال ، این محصولات به عنوان “طبیعی” طبقه بندی می شوند ، بنابراین توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تنظیم نمی شوند و ایمنی و اثربخشی آنها بر اساس استانداردهای FDA آزمایش نشده است. تا زمانی که تحقیقات بیشتر اثربخشی محصولات پیشگیری از شپش را اثبات نكرد ، بهترین روش این است كه اقدامات كامل برای از بین بردن شپش – و تخم مرغ آنها انجام شود – تا شپش بیشتری برای مقابله نداشته باشید.

از کودک خود بخواهید در هنگام بازی و سایر فعالیت ها از تماس تن به تن با همکلاسی ها پرهیز کند. به کودک خود آموزش دهید که وسایل شخصی مانند کلاه ، روسری ، کت ، شانه ، برس ، لوازم جانبی مو و هدفون را به اشتراک نگذارد.

به کودک خود بگویید که از فضاهای مشترک که کلاه و لباس بیش از یک دانش آموز به قلاب مشترک آویزان یا در کمد نگهداری می شود ، خودداری کند.

با این حال ، انتظار اینکه شما و فرزندتان بتوانید انواع تماس هایی را که منجر به شیوع شپش می شوند ، از بین ببرید واقع بینانه نیست ممکن است کودک شما لکه هایی در موهای خود داشته باشد اما لزوماً به بیماری شپش سر مبتلا نشود. بعضی از nits تخم های خالی هستند. با این حال ، نیت هایی که در فاصله 1/4 اینچ (6.4 میلی متر) از پوست سر قرار دارند ، باید درمان شوند – حتی اگر فقط یک مورد پیدا کنید – برای جلوگیری از احتمال جوجه ریزی.

دانه هایی که دورتر از پوست سر هستند احتمالاً از یک آلودگی قدیمی هستند ، اما برای جلوگیری از عود باید از بین بروند

عوارض آلودگی شپش

1-    بروزعفونت های ثانویه باکتریال بدنبال خاراندن زیاد پوست

2-    پوسته پوسته شدن و ضخیم شدن پوست در اثر خاراندن زیاد

3-    خارش شدید پوست به علت تلقیح ماده بزاقی و مواد دفعی شپش به زیر پوست

4-    انتقال بیماری هایی نظیرتیفوس همه گیر،تب راجعه همه گیر، تیفوس اندمیک،تب خندق توسط شپش تن

بهترین سم کشنده شپش

بهترین سم کشنده شپش

کارشناس مشاوره و فروش شرکت: 09109107280

سم شپش کش_فروش سم شپش کش_فروش شامپوی شپش کش خارجی_بهترین سم کشنده شپش_سم برای شپش_فروش سم برای شپش موی سر_سم شپش برای موش
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *