اخبار و مقالات

معروف ترین سم های موریانه | تاثیر گذار ترین روش برای موریانه ها

معروف ترین سم موریانه

همان طور که در قسمت قبلی نیز عنوان شد، سم های زیادی برای موریانه ها وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. این سم ها مقدار تاثیرات مختلفی داشته و می توانند تا حد معینی بر روی موریانه ها اثر بگذارند. یکی از معروف ترین و مشهورترین سم هایی که امروزه برای از بین بردن حشرات موریانه استفاده می شود، سم ترمیدور است.

سم ترمیدور یکی از قوی ترین و موثرترین سم هایی است که تاکنون در دنیا برای از بین بردن موریانه ها تولید شده است. در واقع توام بودن فناوری، تکنولوژی، دانش و تجربه بالا با یکدیگر، سبب شده است تا دانشمندان بتوانند این نوع از سم ها را تولید کنند. ترمیدور در یک شرکت آلمانی به نام “بایر” تولید شده است و امروزه در سرتاسر دنیا برای نابودی موریانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. چندین و چند ویژگی مهم در خصوص سم ترمیدور وجود دارد که بد نیست از آن ها باخبر باشید.

  • ارگانیک بودن

ارگانیک بودن سم موریانه به معنای طبیعی بودن آن است. این کلام شاید کمی غیر واقعی به نظر برسد، اما سم ترمیدور که بسیار نیز قوی می باشد دارای ساختاری کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و در تولید کردن آن از مواد صد در صد طبیعی استفاده شده است.

  • بی خطر بودن

زمانی که یک سم و یا محصول کشنده حشرات را استفاده می کنید، باید همواره تضمین شدن سلامت انسان و حیوانات اهلی را نیز در نظر داشته باشید. سم ترمیدور به دلیل آن که دارای ساختاری کاملا طبیعی و ارگانیک است از این بابت می تواند بسیار مناسب باشد. در واقع با استفاده کردن از این سم هیچگونه مشکلی برای سلامت انسان ها و یا حیوانات اهلی و خانگی که در محیط مورد سمپاشی زندگی می کنند، پیش نمی آید.

  • کاربری آسان

این سم به شکلی تهیه شده است که دارای کاربردی بسیار آسانی می باشد. داشتن نحوه کاربری آسان سبب شده است تا کسانی که از طرف شرکت های خدماتی برای از بین بردن موریانه ها اعزام می شوند بتوانند از این سم به راحتی استفاده کنند. از سوی دیگر نیز باید بدانید که نحوه استفاده از این سم به قدری راحت است که حتی افراد معمولی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

  • اختلال در تخم گذاری

موریانه ها دارای کلنی هستند بنابراین ملکه نیز دارند. فرایند افزایش و ازدیاد جمعیت در این حشرات از طریق تخم گذاری ملکه است. با استفاده کردن از سم ترمیدور، در روند تخم گذاری ملکه اختلال های زیادی به وجود می آید. همین مسئله نیز سبب می شود تا روند تخم گذاری با مشکل روبرو شود و تخم گذاری یا به طور کلی انجام نشود و یا تخم های ناقصی توسط ملکه تولید شود.

  • اختلال در سیستم عصبی

موریانه ها با استفاده از سیستم عصبی که دارند، می توانند موقعیت کنونی خود را رهیابی کرده و بدانند که برای رسیدن به لانه خود از کدام سمت باید حرکت کنند. اگر از سم ترمیدور برای کشتن موریانه ها استفاده کنید، متوجه می شوید که این سم سبب می شود تا موریانه نتواند به راحتی خانه خود را پیدا کند.

از سوی دیگر موریانه در لانه ای زندگی می کند که دارای 90 درصد رطوبت است. موریانه ها نمی توانند مدت زمان طولانی را دور از خانه خود باشند. به همین خاطر نیز اگر موریانه ای از این سم بخورد، بر روی سیستم عصبیش تاثیرات مخربی بر جای می ماند که سبب می شود موریانه ها بیرون از خانه بمیرند.

  • دهیدراته کردن موریانه ها

یکی دیگر از ویژگی های سم ترمیدور اصل که از فروشگاه های مختلف و معتبری می توانید آن را خریداری کنید، مربوط به دهیدراته کردن موریانه ها می شود. دهیدراته کردن به معنای کاهش دادن دما می شود. این سم بر روی سیستم های داخلی موریانه ها تاثیر می گذارد و می تواند دمای بدن آن ها را کاهش دهد. همین مسئله سبب می شود تا موریانه ها دچار کاهش و افت دمای بدن شوند و به سادگی از بین بروند.

  • مسموم کردن غذا

غذای اصلی موریانه ها چوبی است که در حال جویدن آن هستند. این چوب اگر آغشته به سم ترمیدور شود می تواند زهرآگین شده و به راحتی موریانه ها را بکشد. این حشرات سیستم تنفسی بسیار قوی دارند اما از آنجایی که این سم فاقد بو می باشد و به طور کامل می تواند در چوب نفوذ پیدا کند، لازم است بگوییم که این سم می تواند غذای موریانه ها را سمی کرده و به صورت صد در صدی و کامل آن ها را بکشد.

  • قابلیت استفاده در تمام محیط ها

سم ترمیدور را می توانید به راحتی در تمامی محیط ها اعم از محیط های باز و بسته مورد استفاده قرار دهید. برخی از سم ها صرفا برای محیط های باز و برخی دیگر نیز صرفا برای محیط های بسته گزینه مناسبی هستند. به همین خاطر نیز توصیه می کنیم تا حتما سمی را تهیه کنید که بدانید هم در محیط های باز و هم در محیط های بسته می تواند گزینه مناسبی بوده و عملکرد بالایی نیز داشته باشد.

  • جلوگیری از تهاجم مجدد

تا زمانی که چوب های قدیمی و به طور کلی مصنوعات چوبی در اطراف شما وجود دارند، امکان رویارو شدن شما با این حشرات نیز وجود دارد. با استفاده از سم ترمیدور می توانید کاملا از این موضوع مطمئن باشید که جلوی تهاجم و نفوذ مجدد موریانه ها نیز در کنار از بین رفتن آن ها وجود خواهد داشت.

  • فاقد خورندگی

قدرت خورندگی برخی از سم ها می تواند بسیار زیاد باشد. همین مسئله سبب می شود تا مصنوعات چوبی که موریانه ها در آن نفوذ پیدا کرده اند و آن ها را سمپاشی کرده اید نیز با استفاده از این سم ها از بین بروند. برای جلوگیری از این موضوع می توانید از سم ترمیدور استفاده کنید. این نوع از سم فاقد هرگونه اثر خورندگی بوده و می توانید به راحتی از آن ها در هر محیطی استفاده کنید.

  • تاثیرات گسترده

سم ترمیدور می تواند علاوه بر آن که بر روی موریانه ها تاثیر می گذارد بر روی دیگر حشرات همچون ساس، مورچه، سوسک و عنکبوت نیز بسیار موثر باشد. به همین خاطر است که می توانید از این سم در موارد مختلفی استفاده کنید.

  • ماندگاری طولانی مدت

مورد بعدی در خصوص ماندگاری های طولانی مدتی است که سم ترمیدور می تواند داشته باشد. بسیاری از سم ها و حتی بسیاری از روش های خانگی همچون بمب موریانه و برخی از سم های قابل اسپری، ماندگاری های کوتاه مدتی دارند. این ماندگاری های کوتاه مدت سبب می شود تا هر بار برای نابود کردن این حشرات نیاز به استفاده کردن از این سم ها داشته باشید.

اما سم ترمیدور دارای شرایط کاملا متفاوتی است. به همین خاطر است که معمولا افراد زیادی از این نوع سم استفاده می کنند. در محیطی که سم ترمیدور را استفاده کرده اید، می توانید به راحتی از این موضوع مطمئن باشید که این سم مدت زمان طولانی را بر روی آن سطح باقی می ماند و همین موضوع سبب می شود تا بتوانید به راحتی با استفاده از این سم هم موریانه های فعلی را از بین ببرید و هم آن که از نفوذ مجدد آن ها جلوگیری کنید.

سم ترمیدور از جمله بهترین سم های ارگانیکی است که دارای ویژگی های مطلوب بسیار زیادی است. این ویژگی ها سبب می شوند تا استفاده از این مدت سم بسیار زیادتر از دیگر موارد باشد.

کارشناس فروش و مشاور شرکت

09109107280

09107822258

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *