اخبار و مقالات

سم سوسک کش آشپزخانه

سم سوسک ریز آشپزخانه

 سم سوسک کش آشپزخانه

سوسک ها حشراتی چندش آور و کثیف هستند و از هر روزنی به داخل ساختمان وارد می شوند. پیدا شدن یکی دو سوسک کوچک همان و ازدحام صدها و هزاران سوسک نیز همان. حشرات و صد البته این سوسک های آشپزخانه، به سرعت تکثیر می شوند. تا زمانی که جمعیت سوسک های آشپزخانه به حد انفجار نرسد شاید حتی از وجود انها در خانه هم بی اطلاع باشید. با توجه به وجود مواد غذایی در آشپزخانه ، کابینت های آشپزخانه را خیلی زود برای زندگی انتخاب می کنند. در این صورت با یک مشکل بزرگ روبرو هستید که جز با سمپاشی از بهترین و فویترین سم  نمی توانید از ان خلاص شوید. استفاده از بهترین سم برای سوسک آشپزخانه و دوبار سمپاشی می تواند شر این حشرات را کم کند. اما اگر تعداد سوسک ها هنوز زیاد نیست، سم بی خطر خانگی را امتحان کنید.

از سموم موثر با فرمول اختصاصی برای از بین بردن هر نوع سوسکی استفاده می کنند. این سم ها به صورت تخصصی و توسط متخصصین سم شناسی تهیه می شوند و در اختیار عموم قرار دارند. برخی از فروشگاه ها نیز سموم مایع یا اسپری های حشره کش را به فروش می رسانند که برای کشتن سوسک های آشپزخانه کارایی خوبی دارند . همه این موارد تنها زمانی کارایی دارد که با تعداد کمی سوسک مواجه باشید. در نظر داشته باشید که سوسک های آشپزخانه  شبگرد هستند و به ندرت سوسکی را در روز می بینید. دیده نشدن سوسک های آشپزخانه  به معنای نبودشان نیست. برای امتحان، شبانه به سراغ کابینت ها بروید و همه درز و شکاف های آشپزخانه را خوب بگردید. سوسک ها در لابلای کابینت ها جا خوش کرده اند.

کلونی سوسک های آلمانی، سوسک ریز آشپزخانه به این سادگی از بین نمی رود! باید کل ساختمان سمپاشی شود تا سوسک ها ریشه کن شوند.

در مقایسه با بسیاری از هزینه های روزمره اصلا مبلغ زیادی نیست. توصیه می شود حتی وجود یک سوسک را نیز نادیده نگیرید. در ادامه نحوه استفاده و بهترین سم دفع از سوسک های آشپزخانه را معرفی می کنیم که بد نیست امتحان کنید اگر نتیجه دارد برای همیشه می توانید از شر سوسکهای آشپزخانه خلاص شوید.

بهترین توصیه ما برای شما در صورت مشاهده سوسک آشپزخانه استفاده از راهبردهای متخصصان و کارشناسان پخس سم مناسب جهت سمپاشی می‌باشد. ممکن است شما نیز نام استفاده از موادی مانند پیاز یا جوش شیرین را به عنوان سم سوسک آشپزخانه  شنیده‌ باشید. اما لازم است بگوییم که استفاده از این مواد راهی موقتی است و شما باید جهت ریشه کن کردن آن‌ها به دنبال راهی دائمی باشید.

بهترین سم سوسک کش آشپزخانه

سم سوسک کش رونج(REVEN)برای سوسک آشپزخانه

سم بسیار قوی و موثر سوسک کش آشپزخانه  REVENG نسل پیشرفته ای از پروثروئیدها است   این سم در مقابل جمعیت بالایی از سوسک های آشپزخانه  و خانواده سوسک ها را در مدت زمان کمی از پای در می آورد از قابلیت های دیگر سم سوسک کش رونج که برای سوسک آشپزخانه بسیار تاثیر دارد  این است که اثر گذاری طولانی مدت می باشد  به نحوی که 90الی 120 روز پس از اعمال سم  همچنان فعال است و بر سوسک آشپزخانه  تاثیر می گذارد  این محصول کاملا متفاوت با پرثروئید های  قدیمی است چرا که ایزومری کاملا خالص است و لذا 100 درصد فعال  بوده و در نتیجه  بیشترین قدرت  را  جهت از بین بردن  جمعیت سوسک های آشپزخانه  را دارد . از این سم می توانید در داخل و خارج بناها و ساختمان ها استفاده کنید  سم سوسک کش رونج بسیار قوی و تاثیر گذار میباشد به طوری که در مدت زمان کوتاهی  می توانید شاهد ریشه کن شدن سوسک های سیاه بالدار و سوسک های فاضلاب   و الخصوص سوسک آشپزخانه که به تعداد زیاد در خانه های مسکونی یافت می شود باشید. سم سوسک کش رونج یک مایع کشنده  سوسک بدون بوبی رنگ و بی ضرر می باشد  که جهت ریشه کن نمودن  جمعیت انواع سوسک و (سوسک آشپزخانه )در موسسات ارائه سرویس و غذا ،کارخانجات و موسسات تولید و فرآوری  موادغذایی مانند رستوران ها ،کافه تریلاها ،سوپر مارکت ها،نانوایی ها ، کارخانه های تولید آب میوه ،لبنیاتی ها،  موسسات فراوری حمل و نقل  گوشت ،مرغ ،تخم مرغ و فرآورده های گوشتی ،کارخانه های کنسرو ساززی ،کارخانجات تولید آبمیوه ،آشپزخانه ها و آپارتمان ها فاتاقهای زیر شیروانی ،زیرزمین ،حمام،پاسیوها،اردوگاهها،گاراژها،لانه ی سگ ها و گربه ها ،ایوان ها ،ایوان ها انبارهای غله  آسیاب ها  بینمارستان ها، ساختمان های صنعتی ،آزمایشگاهها مدارس و سایر مکان ها به کار برد.

نحوه استفاده از سم سوسک کش رونج برای سوسک آشپزخانه

جهت استفاده، مقدار  لیتر از سم رونج  را با حجم 3 تا 4 لیتر از آب ترکیب نموده  خوب هم بزنید و توسط اسپری دستی و یا سمپاش اعمال نمائید.

مقادیر مورد نیاز محلول از طریق مقدار سطحی که لازم است تحت پوشش قرار گیرد تعیین می گردد. ترکیب تهیه شده باید به اندازه ای باشد که محل مورد نظر بطور کامل با سم مزبور مرطوب گردد. جهت اطلاع از جزئیات دستورالعمل های ترکیبی با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

در صورت مواجه با سوسک آشپزخانه  در منزل میتوانید با کارشناسان سمپاشی دیجی سم تماس بگیرید و با توجه به میزان الودگی و وضعیت محل سکونت ارزیابی لازم را در خصوص هزینه و و قیمت سم برای سمپاشی سوسک آشپزخانه روشهای موثر را به شما کمک میکنند.

انتخاب سم نا مناسب علاوه بر ان که نمیتواند به صورت کامل سوسک های آشپزخانه را دفع  را از بین ببرد بلکه باعث به خطر افتادن سلامت خانواده میشود از این رو برای انتخاب درست نابود کردن و ریشه کنی دائمی سوسک آشپزخانه با شرکت برای تهیه سم سوسک کش رونج که با تجربه بیش از ربع قرن در عرصه پخش سم برای سمپاشی و مبارزه با سوسک آشپزخانه این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با قویترین و موثرتیرن سوسک کشهای خارجی و استاندارد باعث سلامت شما و خانواده را به طور کامل تامین وسم تضمینی سوسک آشپزخانه موثر را به شما ارئه میدهیم همچنین باعث ریشه کنی سوسک درشت آشپزخانه شما  و نابودی کامل انها میشود.

جهت اصلاعات و نحوه سمپاشی سوسک آشپزخانه   و مقدار مناسب سم برای مساحت مورد نظر و استعلام قیمت میتوانید با شرکت معتبردیجی سم تماس حاصل فرمایید

*09109107280*        *09109107360*

 سم سوسک ریز آشپزخانه_سم سوسک کش_سم برای سوسک_سم برای دفع سوسک_سم سوسک درشت_سوسک کش_سوسک کش قوی
بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *