اخبار و مقالات

سم سوسک کابینت

سم سوسک کابینت

برای ازبین بردن و ریشه کن کردن حشرات نیاز به سم می باشد، برای درست کردن سم و شناسایی سم موثر برای هرکدام از نوع های حشرات می بایست از متخصص کمک گرفت،ازهمین رو شرکت های سمپاشی از سموم موثر و همچنین با فرمول اختصاصی برای از بین بردن هر نوع سوسکی استفاده می کنند.، که البته این سم ها به صورت تخصصی و به دست متخصصین سم شناسی درست شده و فقط دردسترس شرکت های سمپاشی و متخصص قرار می گیرد. البته بعضی از فروشگاه ها هم سموم مایع یا اسپری های حشره کش را می فروشند که برای کشتن سوسک هایی از قیبل سوسک کابینت عملکرد خوبی دارد؛البته لازم به ذکراست که تمامی این روش ها تنها زمانی نتیجه دارد که با تعداد کمی از سوسک ها مواجه باشید، و اگر تعداد بیشتر از آنها باشد استفاده از مایع و یا اسپری تاثیری نخواهد داشت. و همانزور که می دانید سوسک ها شبگرد هستند و به خیلی کم پیش می آید که سوسکی را در روز ببینید؛ نکته ایی که نباید فراموش کنید این است که ظاهر نشدن سوسک ها در روز به معنای نبودنشان نیست، برای اطمینان می توانید شبانه به سراغ کابیت بروید و قطعا سوسکی را در لابه لای کابینت ها و یا جتی در قسمت های لوله فاضلاب خانه آنهارا مشاهده خواهید کرد. همانطور گفته شد سوسکها حشراتی ریزی هستند که اغلب برای ما انسانها چندش و گاهی دلهره آور میباشند ، وکمتر کسی را می بینیم که به حشره های ریزی بنام سوسک برخورد ی نداشته باشد. این حشرات ریز موجوداتی هستند قابلیت ابن را دارند که مدت طولانی را بدون آب و یا غذا می توانند زنده بمانند ؛ به همین دلیل است که وقتی سوسکی را در منزل رویت کردید مطوئن باشید که در فاضلاب ،چاه،حمام،توالت ،آشپزخانه و حتی موتورخانه خانه شما جای خوش کرده است، از همین رو هرچه سریعتر قبل از تصاحب کامل خانه شما به دنبال راهی برای نابود کردن و کشتن آن ها باشید. برای نابودی آنها هم می توانید از یک حشره کش بسیار قوی استفاده کنید و یا اگراز سم و یا حشره کش استفاده کردید و سوسکها ازبین نرفتند ، می توانید از نوع سم و یا موادی که در این مقاله گفته ایم کمک بگیرید. چراکه این نوع سم سوسک کش که پیشنهاد داده میشود بصورت کاملا تضمینی و سریع اقدام به دفع تمامی نوع های سوسک ازقبیل : سوسک فاضلاب(سوسک های آلمانی)،سوسک کابینت،سوسک حمام و سوسک فرش ،سوسک ریز و سوسک درشت را وهمچنین اگر تخم سوسک در جای از خانه پنهان شده باشد را هم بطور کامل نابود می کند. همانطور که میدانید در روزگارقدیم ها هیچ نوع حشره کشی در دسترس نبود که برای از بین بردن سوسک کابینت استفاده شود؛ به همین دلیل از روش تله گذاری برای نابودی آنها استفاده می کردند. نحوه انجام اینکار این گوه بود که : اساس کار روی شناخت نوع زندگی سوسک ها می باشد، چراکه همه سوسک های کابینت وحتی درشت در شب از محل زندگی خود خارج شده و به سراغ مواد غذایی و البته مهمتر از همه آب می روند، چونکه سوسک ها در همه حال تشنه هستند با این گفته ها به این نتیجه می توان رسید که می توانی از یک تله آبی برای نابودیشان استفاده کنید.برای اینکار از یک شیشه و یا بطری که دهانه بازتری دارد استفاده کنید و داخل آن مقداری آب بریزید و آن را در محل عبور سوسک ها قرار دهیدتا زمانی که سوسک برای آب خوردن سراغ آن می روند درون آن اسیر شود.

سم برای سوسک کابینت

یکی از بهترین سمی که میتواند برای سوسک های کابینت جوابگو باشد سم سوسک کش قوی REPELS.ALL  یک سم قوی بی بو است که از دلتامترین  به عنوان ماده اولیه  فعال استفاده می کند سوسک کش ریپلزال  به حالت اسپری اعمال می شود  این سم دارای ماندگاری بیش از 7 ماه و همچنین اثر گذاری سریع  بر روی انواع  سوسک ها می باشد  سم سوسک کش ریپلزال را می توانید  در داخل و خارج بنلاها و ساختمان ها بکار ببرید  سم سوسک کش ریپلزال  بسیار قوی و فوق العاده  اثر گذار میباشد   که در مدت زمان کوتاهی می توانید  شاهد ریشه کن شدن  سریع سوسک  های بالدار ،سیاه، و سوسک های فاضلاب  که به وفور در اماکن  مسکونی یافت می شود باشید این سم  در واقع یک مایع کشنده سوسک  بیبو ،بی رنگ و بی ضرر  برای محیط زیست می باشد  که جهت ریشه کن نمودن  جمعیت انواع سوسک  در موسسات سرویس و ارائه غذا ،کارخانجات، و موسسات تولید  فرآوری مواد غذایی مانند رستوران ها ،کافه تریاها و جاهای دیگر به کار ببرید .

در صورت مواجه با این حشرات مثله سوسک کابینت در خانه  میتوانید با کارشناسان سمپاشی دیجی سم تماس بگیرید و با توجه به میزان الودگی و وضعیت محل سکونت ارزیابی لازم را در خصوص هزینه و و قیمت سم برایدفع و  سمپاشی حشرات سوسک کابینت روشهای موثر را به شما کمک میکنند. انتخاب سم نا مناسب علاوه بر ان که نمیتواند به صورت کامل سوسکهای کابینت را از بین ببرد بلکه باعث به خطر افتادن سلامت خانواده میشود از این رو برای انتخاب درست نابود کردن سوسک کابینت با شرکت برای تهیه سم سوسک کش تمپو که با تجربه بیش از ربع قرن در عرصه پخش سم برای سمپاشی و مبارزه با افاتها و حیوانات این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با قویترین و موثرتیرنحشره کشهای  خارجی و استاندارد باعث سلامت شما و خانواده را به طور کامل تامین وسم تضمینی حشره کش  موثر را به شما ارئه میدهیم همچنین باعث نابودی انها میشود.

**  جهت اطلاعات و نحوه سمپاشی  و مقدار مناسب سم برای مساحت مورد نظر و استعلام قیمت میتوانید با شرکت معتبردیجی سم  تماس حاصل فرمایید**   

                                                                                                      09109107280    *    09109107360

سم سوسک کش_سم برای سوسک قوی_سم برای سوسک کابینت_سم برای از بین بردن سوسک_
بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *