اخبار و مقالات

سم برای سوسک

سم برای سوسک

سم برای سوسک

شایع ترین سوسکهای خانگی

سوسک ها روی زمین می خزند، از دیوارها بالا می روند و در یک لحظه ناپدید می شوند. ولی این ویژگی ها نیست که باعث شده سوسک ها به آزاردهنده ترین حشرات خانگی و محل کار تبدیل شوند؛ بلکه تمایل آن ها به چیزهای پوسیده و توانایی آن ها در انتشار باکتری های خطرناک، بیماری ها و آلرژن ها است که باعث نگرانی است. چهار گونه شایع از سوسک های خانگی وجود دارد؛ شامل سوسک آمریکایی، سوسک آلمانی، سوسک شرقی و سوسک قهوه ای نواری. “

دلیل اهمیت شناسایی سوسک های خانگی

کلید اساسی برای در امان ماندن از شر گونه های مختلف سوسک خانگی، که به سوسک حمام نیز معروف هستند، شناسایی گونه سوسک و استفاده از یک راهکار موثر برای نابودی آن ها است. استفاده از یک محصول مناسب در مبارزه علیه سوسک ها، می تواند شما را به راحتی از شر این آفات مزاحم، خلاص کند.

توجه داشته باشید:

برای این که بهترین استراتژی نابودی سوسک ها را انتخاب کنیم، اصلی ترین قدم، تشخیص نوع گونه آلوده کننده محیط است. علاوه بر این، در انتخاب روش مبارزه علیه سوسک ها، باید به نوع محیط آلوده شده توسط سوسک ها نیز توجه کرد. به عنوان مثال، نمی توان برای از بین بردن سوسک های یک مدرسه، همان روشی را اتخاذ کرد که در بیمارستان از آن برای نابودی سوسک ها استفاده می شود.

سوسک حمام

پس از شناسایی درست گونه سوسک و با توجه به محیط آلوده، باید از محصول مناسب، طی یک دوره درمانی موثر، بهره برد.

با وجود تقریباً ۴۵۰۰ گونه مختلف سوسک حمام در سراسر دنیا، که ۲۶ گونه آن مختص ایران است، پیدا شدن این آفات در منازل ما دور از انتظار نیست. بنابراین باید نشانه های آلودگی به سوسک را به دقت بررسی کرد و در صورت مشاهده آلودگی، هر چه سریعتر برای نابودی آن ها اقدام نمود.

معرفی انواع سوسک های خانگی

سوسک های خانگی، دارای بدن مسطح و پهن با شاخک های دراز و پاهای عقبی بلند هستند. هر یک از ۶ پای آنان، دارای موهای ریز حسی می باشد. سوسک های بالغ، بال هایی دارند که به صورت مسطح بر پشت آن ها قرار گرفته اند، ولی همه آنان قادر به پرواز نمی باشند. این آفات، اغلب به رنگ قهوه ای یا سیاه هستند و بر حسب گونه می توانند به طول ۰.۱۸ الی ۷.۶ سانتیمتر باشند. یکی از ویژگی های بارز سوسک ها، پرونوتوم (pronotum) سپرمانندی است که درست در پشت سرشان قرار گرفته است.

سوسک حمام

چهار گونه از رایجترین انواع سوسک های خانگی عبارتند از:

سوسک آمریکایی، سوسک آلمانی، سوسک شرقی و سوسک قهوه ای نواری

مناطق مورد تهاجم:

سوسک ها، محیط های خارجی را ترجیح می دهد؛ اما عاشق مناطق گرم و مرطوب، فاضلاب، زیرآب، آشپزخانه، زیرزمین و حمام است. این مکان ها مورد علاقه آفات دیگری از قبیل، مورچه و موش نیز هستند.

قابلیت پرواز سوسک:

نرها و ماده های بالغ سوسک های آمریکایی، هر دو قادر به پرواز هستند.

محل ورود:

از زیر درب ها، پنجره های زیرزمین، سیستم سوسک فاضلاب، گاراژ و … می توانند به خانه ها راه یابند.

معرفی سم برای سوسک

استفاده از سم سوسک کش تضمینی ریپلزال سریعترین راهی است که شما را به نتیجه دلخواه خواهد رساند.

این سم قوی به محض استفاده، روی سوسک تأثیر گذاشته و در عرض چند دقیقه آن ها را می کشد.

دو مکان مهمی که باید سمپاشی شوند عبارتند از:

شکاف ها

سطوح اشیاء

سم برای سوسک_سم برای سوسک آشپزخانه_سم برای سوسک کابینت_سم برای سوسک ریز_سم برای سوسک رستوران_سم برای سوسک حمام_سم برای سوسک های درشت
بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *