اخبار و مقالات

فروش سم سوسک ریز کابینت

فروش سم سوسک ریز کابینت

فروش سم سوسک ریز کابینت

پیدا کردن سوسک های ریز در آشپزخانه

بهسازی محیط بهترین روش مبارزه با سوسک ریز هاست که طی آن لازم است پناهگاههای سوسک ریز ها از بین برده شوند. برای این منظور باید در چهارچوب درهای فرسوده تعویض شوند و کلیه شکافهای دیوارها، کف، سقف، درزهای بین پله‌ها و… با سیمان یا مصالح دیگر به صورت کامل گرفته شوند. گاهی لازم است بندکشی بین کاشی‌های دیوار و کف و حاشیه و اطراف قرنیزها تشدید گردد.

از یاد نبرید که حفظ بهداشت، نظافت ساختمانها و جمع‌آوری، حمل و دفع بهداشتی زباله‌ داخل اماکن و معابر تاثیر مستقیم بر کاهش تعداد سوسک ریز ها دارد. برای جلوگیری از حضور سوسک ریز  در کابینت یا زیر کابینت های آشپزخانه از ریخت و پاش مواد غذایی و انبار کردن پس مانده‌های مواد غذایی و نان خشک در ساختمان جلوگیری شود.

پوشاندن آب انبارها و مخازن آب، دفع صحیح فاضلاب، نصب صحیح و تراز نمودن سیفونها، خشکاندن محیط‌های مرطوب، گذاشتن توری در مدخل هواکش فاضلاب‌ها و چاههای فاضلاب و گذاشتن سرپوش کف‌شویه‌ها از ورود و خروج سوسک ریز  و لانه گزینی این حشره جلوگیری می‌کند و سوسک ریز  فاضلاب را به خانه نمی کشاند.

علاوه بر به کارگیری موازین بهسازی، با استفاده از سموم حشره‌کش نیز می‌توان به مبارزه با سوسک ریز ها پرداخت که این روش با توجه به ایجاد آلودگی محیط زیست به عنوان آخرین روش برای مبارزه با سوسک ریز ها تلقی می‌گردد اما می تواند انواع سوسک ریز های چوب، سوسک ریز فاضلاب و بالدار و…. را در زمان بسیار کوتاه از بین ببرد.

سوسک ریز

سوسک ریز

 

اصول سمپاشی سوسک ریز های آشپزخانه

 

اگرچه وجود سوسک ریز ها در اماکن موجب بروز مخاطرات بهداشتی فراوان می‌گردد اما خطرات ناشی از استفاده از ترکیبات سمی برای از بین بردن آنها بخصوص در صورتی که با رعایت کامل جوانب احتیاط نباشد به مراتب بیشتر از وجود سوسک ریز هاست. نوع سم و نحوه سمپاشی باید توسط افراد ورزیده و متخصص این امر انتخاب گردد و سمپاشی باید توسط این افراد انجام شود. هنگام سمپاشی باید کلیه موازین احتیاطی رعایت گردد و صاحب منزل نیز باید مواردی را رعایت کند که به آنها می پردازیم:

 

مراحل پیش از سمپاشی خانه

 

لازم است قبل از سمپاشی محلهای مورد نظر تمیز و در صورت امکان شستشو گردند و مواد غذایی، ظروف غذاخوری، وسایل کودکان و وسایل خواب و پرندگان باید از محل خارج یا روی آنها کاملاً پوشانیده شود.

برای مبارزه با سوسک ریز ها، یک بار سمپاشی محلهایی که زود به زود شسته می‌شود و استفاده از سمومی که اثر ابقائی آنها کم است کافی نمی‌باشد و ممکن است کپسولهای تخم موجود در محل که پنهان می‌باشند به تدریج باز شوند، بنابراین لازم است سم بیش از ۲-۳ ماه روی سطوح باقی بماند و یا در صورت شستشوی محل، سمپاشی باید تکرار گردد.

سوسک ریزهای درشت حمام و سوسک ریزهای ریز آشپزخانه (سوسری های درشت حمام و ریز آشپزخانه) از آلوده‌ترین موجودات جهان هستند و دارای عادات غذایی و دفعی بسیار چندش آورند آنها از کثاقات، غذاهای فاسد، پارچه ها، و چسب کتاب ها تغذیه می کنند. آنها ها قسمتی از غذای کاملا هضم نشده ی خود را بر میگردانند و به دفع مدفوع روی غذا عادت دارند. همچنین این حشرات از دهان و غددی که منافذ آن در پوست آنها باز می شوند ماده نامطلوب ترشح میک نند که در مسیر رفت و آمد و منابع غذای ایشان بوی ماندگار ناخوشایندی ایجاد می کنند.

 

اید به دنبال راهی برای از بین بردن سوسک ریز کابینت و خانه باشید تا آنها را بتوانید به طور کلی از بین ببرید. یکی از مهمترین کارهایی که شما باید انجام دهید این است که همیشه خانه خود را تمیز و مرتب کنید، در غیر این صورت مطمئن باشید که سوسک ریز ها در خانه و کابینت شما پیدا می شوند. بسیاری از خانم هایی که به پاکیزگی اهمیت نمی دهند سوسک ریز  منزل های زیادی را در خانه خود مشاهده می کنند. ولی با این وجود برخی از خانم ها به خوبی پاکیزگی را رعایت می کنند ولی باز هم سوسک ریز  در سوسک کابینت و خانه شان پیدا می شود، این دسته از افراد باید به خوبی با روش های از بین بردن سوسک ریز  کابینت و خانه آشنایی داشته باشند که برای آشنایی بیشتر شما آنها را بیان می کنیم.

 

روش پیشگیری از اومدن سوسک به خانه

 

رطوبت خانه را تا حد امکان از بین ببرید.

 

سوسک ریز ها تا یک ماه میتوانند گرسنگی را تحمل کنند اما نمیتوانند بیشتر از چند روز تشنگی را تحمل کنند به همین دلیل اولین انتخابشان یک محل مرطوب می باشد.

 

خانه ای که تمییز نباشد.

 

سوسک ریز  ها در محیط هایی که چیزی برای خوردن داشته باشند می مانند و در آ«جا تخم ریزی می کنند مانند چربی چسبیده به کابینت بالای گاز آشپزخانه و خورده نان ها و خورده غذاهای ریخته شده در کف آشپزخانه و تمام خانه.پس تا می توانید هموتره خانه را تمییز نگه دارید.

 

خوراکی ها را به حال خود رها نکنید.

 

به حال خود رها کردن خوراکی ها در خانه و ضروف نشسته در سینک ظرف شویی خود یکی از دلایل رشد و نمو این حشره موزی می باشد.

 

آشپزخانه ای تمیز داشته باشید.

 

کف آشپز خانه را هر از گاهی کاملاً با مواد شستشو دهنده تمییز کنید حتما یادتان باشد که دیواره ها را آب نگیرید که سوسک ریز  ها برای رشد نیاز شدیدی به آب دارند.

 

استفاده از کیسه زباله

 

حتماَ برای خورده غذای دور ریختنی و زباله های سینک ظرفشویی و زباله های دیگر منزل از کیسه زباله استفاده نمایید و هر شب درب کیسه را گره زده و به بیرون ببرید. سطل زباله منزلتان حتماَ از نوع درب دار باشد.

 

جلوگیری از ورود و بازگشت دوباره سوسک ریز منزل و کابینت

 

آشغال ها و زباله ها را از محیط منزل دور کنید و مرتب سینک ظرف شویی تمییز نگه دارید و زباله ها را به درون کیسه زباله ریخته و درب آن را محکم ببندید.و تامیتوانید از محل زندگی خود دور نگه دارید.

 

منافذ و سوراخ ها و ترکهای خانه

 

منافذ و ترک ها محل مناسب برای رشد سوسک ریز  هستند و تامی توانید این محل ها را کیپ کرده و ببندید.

 

فروش سم سوسک ریز کابینت_خرید سم سوسک ریز کابینت_سمپاشی سوسک ریز کابینت_سم قوی سوسک ریز کابینت_بهترین سم برای سوسک های ریز کابینت

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *